مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:162020-02-25ورزشي

«پیروز قربانی» از هدایت تیم فوتبال سردار بوکان استعفا داد


سعید شوکتی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تیم سردار بوکان در حال حاضر هیات مدیره و مدیرعامل ندارد، اظهار داشت: علاوه بر سرمربی، برخی از بازیکنان نیز از همراهی تیم به علت مشکلات مالی سرباز می زنند.

وی افزود: شرایط مالی سردار بوکان بحرانی است به نحوی که بازیکنان تیم پس از انجام بازی قبلی در خانه حریف پول بازگشت به شهرستان بوکان را نیز نداشتند.

وی با بیان اینکه تیم در شرایط بحرانی قرار دارد و تاکنون در چند مرحله خیران این شهرستان هزینه های تیم را متقبل شده اند، ادامه داد: ابتدای فصل فرهاد بازگلی مدیرعامل این تیم تلاش هایی برای بقای آن انجام داد و مبلغ 350 میلیون تومان نیز پول هزینه کرد ولی الان به هر دلیلی حاضر به ادامه کار با تیم نیست.

شوکتی ،گفت: از هفته یازدهم به بعد وی حمایت خود را از تیم قطع کرده است که دلیل اصلی آن عدم حمایت مسوولان شهری و اجرایی نکردن تعهداتشان در قبال سردار بود.

پیروز قربانی که از سال های قبل هدایت تیم سردار بوکان را برعهده داشت در آبان ماه سال گذشته نیز به دلیل نتیجه نگرفتن تیم در اواسط فصل از سمت خود استعفا کرده بود ؛ وی روز گذشته بعد از شکست مقابل شهرداری بندرعباس در هفته بیستم این رقابت ها از هدایت این تیم کناره گیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیروز قربانی» از هدایت تیم فوتبال سردار بوکان استعفا داد

«پیروز قربانی» از هدایت تیم فوتبال سردار بوکان استعفا داد