مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:162020-02-25اجتماعي

توزیع محلول های ضدعفونی کننده رایگان در چهارمحال و بختیاری آغاز شد


مجید شیرانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم می توانند برای ضدعفونی کردن خانه های خود با مراجعه به مراکز بهداشتی محلول های کلرمادر و آب ژاول تحویل بگیرند.

وی ادامه داد: همچنین تمامی مدارس، دانشگاه ها و خوابگاه ها به مدت 3 روز گندزدایی و ضدعفونی می شود و اماکن عمومی و وسایل حمل و نقل درون و برون شهری نیز از سوی نهادهای مربوطه مورد عفونی قرار گرفته است.

شیرانی، با بیان اینکه فضای نگرانی و استرس ایجاد شده در جامعه غیرواقعی است، تصریح کرد: این ویروس کشندگی پایینی دارد و نگرانی موجود از نوپدید بودن این ویروس و نبود واکسن و درمان دارویی قطعی آن است اما مردم نباید بیش از این نگران باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ویروس کرونا در مقایسه با سایر ویروس های شایع، کم خطرتر است، افزود: شیوع این ویروس همچنان محدود به استان قم است و در سایر استان ها از جمله استان ما نگرانی ها نسبت به شیوع آن کمتر است.

شیرانی با تاکید بر اینکه در چهارمحال و بختیاری موردی از ابتلا به ویروس کرونا شناسایی نشده است، اظهار داشت: مواردی مشکوک در استان مورد شناسایی قرار گرفت که با وجود احتمال بسیار ضعیف این افراد به ویروس کرونا، از آنها نمونه گیری شد و در نهایت جواب آزمایش ها منفی اعلام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع محلول های ضدعفونی کننده رایگان در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

توزیع محلول های ضدعفونی کننده رایگان در چهارمحال و بختیاری آغاز شد