مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:102020-02-25پزشكي

قدردانی وزیر آموزش و پرورش از پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با ارسال پیامی از پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی که این روز ها در خط مقدم حفظ و حراست از سلامتی مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا به طور شبانه روز تلاش می کنند و از جان .

- وزیر آموزش و پرورش با ارسال پیامی از پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی به دلیل تلاش برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با ارسال پیامی از پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی که این روز ها در خط مقدم حفظ و حراست از سلامتی مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا به طور شبانه روز تلاش می کنند و از جان و زندگی خود می گذرند و برای درمان بیماران با وجود همه شرایط سخت و تهدید ها کوشش می کنند، تقدیر و تشکر کرد.

در متن پیام وزیر آموزش و پرورش آمده است: به نام حضرت دوست پرستاران، پزشکان و کارکنان محترم درمانی سلام اجازه می خواهم امروز نه به عنوان وزیر آموزش و پرورش بلکه به عنوان یک معلم، یا نماینده معلمان، چند سطری به منظور سپاس از حضور خستگی ناپذیرتان در خط مقدم حفظ و حراست از سلامتی مردمی بنویسم که به وقت نجات جانشان، نه از دینشان می پرسید و نه حتی از ملیتشان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی وزیر آموزش و پرورش از پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی

قدردانی وزیر آموزش و پرورش از پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی