مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:102020-02-25پزشكي

استاندار: امکان تشخیص و درمان کرونا در خوزستان فراهم است


استاندار خوزستان با بیان اینکه امکان تشخیص و درمان کرونا در استان فراهم است، گفت: به منظور انجام تست های کرونا ویروس، دو آزمایشگاه در اهواز تجهیز شده که آزمایشگاه واقع در امانیه مخصوص بیماران استان خوزستان است و آزمایشگاه دوم واقع در منطقه زیتون برای .

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان اینکه امکان تشخیص و درمان کرونا در استان فراهم است، گفت: به منظور انجام تست های کرونا ویروس، دو آزمایشگاه در اهواز تجهیز شده که آزمایشگاه واقع در امانیه مخصوص بیماران استان خوزستان است و آزمایشگاه دوم واقع در منطقه زیتون برای بیماران استان های مجاور در نظر گرفته شده است.

غلامرضا شریعتی امروز (6 اسفندماه) در حاشیه افتتاح آزمایشگاه تشخیص کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در منطقه امانیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیه علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به گونه ای است که امکان رصد و پایش و آزمایش و انجام تست های لازم برای بیماری های مختلف را دارد و از نظر تجهیزات و نیز از نظر رتبه و توان علمی و کارشناسی و همچنین وجود تکنسین های زبده مشکلی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه اخیرا با شیوع ویروس کرونا مواجه شده ایم و با این موضوع دست و پنجه نرم می کنیم، لازم بود که سریعا آزمایشگاه فوق تخصصی و ویژه مختص این بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: امکان تشخیص و درمان کرونا در خوزستان فراهم است

استاندار: امکان تشخیص و درمان کرونا در خوزستان فراهم است