مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:062020-02-25پزشكي

تصویربرداری از بیماران مشکوک به کرونا امنیت روانی جامعه را برهم می زند


احمد دهقان عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هرگونه تصویربرداری از کارکنان و یا بیماران مشکوک به کرونا مصداق تجاوز به حریم شخصی این افراد است.

وی تاکید کرد: دستورالعمل های وزارت بهداشت به تمامی واحدها و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی ابلاغ و تمام کارکنان این سازمان آموزش های لازم در خصوص اقدامات بالینی ، انتقال صحیح موارد مشکوک به ابتلا و روش های کنترل عفونت را آموزش دیدند.

دهقان همچنین از رسیدن محموله ست حفاظت فردی و تجهیزات مخصوص ویژه پرسنل عرضه کننده خدمات سلامت به تعداد کافی و توزیع بین مراکز بهداشتی و درمانی استان خبر داد .

این مسوول اظهارداشت: استفاده از این ست ها از دستورالعمل های وزارت بهداشت در پیشگیری و انتقال آلودگی و حفاظت خادمان سلامت و تداوم ارائه خدمت در موارد مشکوک به این بیماری است و پوشیدن این لباس به معنی ابتلا فرد گیرنده خدمت به این ویروس نیست .

دهقان اظهارداشت: نیروهای تحت امر مرکز فوریت های پرشکی در استان با آمادگی و امکانات کامل وظایف خود را به طور جدی در راستای خدمت به مردم انجام می دهند.

همچنین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت: با ارسال آزمایش از کسانی که به علت علائم تنفسی شدید در بیمارستان بستری بودند، نتیجه آزمایش اولیه یک نفر از آنان به ویروس کرونا (کویید 19) در یزد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویربرداری از بیماران مشکوک به کرونا امنیت روانی جامعه را برهم می زند

تصویربرداری از بیماران مشکوک به کرونا امنیت روانی جامعه را برهم می زند