مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 14:402020-02-25اقتصادي

اختصاص سالانه 650میلیاردتومان تسهیلات برای تکمیل زنجیره دام عشایر


رییس سازمان امور عشایر کشور، از پرداخت سالانه 650 میلیارد تومان تسهیلات، برای تکمیل زنجیره دام عشایر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کرمعلی قندالی بیان داشت: سالانه یک درصد از ورودی صندوق، به امور عشایر تخصیص داده می شود که از ابتدای سال جاری تاکنون 620 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر داده شده و به ازای هر بره، برای پرواربندی 400 هزار تومان پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه در 4 سال گذشته، 600 میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد 4 درصد به عشایر کشور اعطا شده است، افزود: 95 درصد از مناطق عشایری ایران راه دسترسی دارند و بعضی از راه ها نیاز به ترمیم دارد؛ همچنین 53 درصد از عشایر ایران از آب آشامیدنی استاندارد، استفاده می کنند.

رییس سازمان امور عشایر کشور از ایجاد کارخانه کنسانتره توسط عشایر خبر داد و گفت: سرانه خراسان جنوبی در مبلغ ریالی مقام اول را دارد و یکی از استان های فعال به شمار می رود که در همین راستا، به هر اتحادیه 5 میلیارد تومان و هر تعاونی 2 میلیارد تومان تسهیلات ارائه شد.

وی در عین حال افزود: در سال گذشته تبصره 18 بند (ه) مبلغ 18 میلیون یورو برای آبرسانی امورعشایر با 218 پروژه در نظر گرفته شد که در خراسان جنوبی و در نهبندان و زیرکوه 2 پروژه عملیاتی می شود و 850 خانوار از آن برخوردار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص سالانه 650میلیاردتومان تسهیلات برای تکمیل زنجیره دام عشایر

اختصاص سالانه 650میلیاردتومان تسهیلات برای تکمیل زنجیره دام عشایر