مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 14:302020-02-25دانش

فضا های مختلف دانشگاه تبریز ضد عفونی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کامران خان ماکو مدیر منابع انسانی، اداری و پشتیبانی دانشگاه تبریز با بیان این مطلب گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، - مدیر منابع انسانی، اداری و پشتیبانی دانشگاه تبریز گفت: به منظور ایمن سازی و جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا تمامی فضا های دانشگاه تبریز ضدعفونی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کامران خان ماکو مدیر منابع انسانی، اداری و پشتیبانی دانشگاه تبریز با بیان این مطلب گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدامات پیشگیرانه بهداشت فردی و عمومی بصورت مستمر و روزانه در این دانشگاه صورت می گیرد و بدین منظور کلیه فضا ها و مسیر های دانشگاه بخصوص خوابگاه های دانشجویی و باکس های زباله وتمام موارد عمومی ضد عفونی و شستشو داده شد.

خان ماکو افزود: در پی تعطیلی کلاس ها و فعالیت های آموزشی دانشگاه و تخلیه خوابگاه های دانشجویی، فرآیند ضدعفونی و پاکسازی خوابگاه ها و غذاخوری های دانشگاه با همکاری مدیریت امور دانشجویی دانشگاه آغاز شد.

مدیر منابع انسانی، اداری و پشتیبانی دانشگاه تبریز با اشاره به تداوم فعالیت های ستادی دانشگاه در مورد اقدامات پیشگیرانه بهداشتی افزود: امور پشتیبانی دانشگاه ضمن تشکیل دوره آموزشی اقدامات بهداشتی وایمنی برای مقابله با شیوع ویرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضا های مختلف دانشگاه تبریز ضد عفونی می شود

فضا های مختلف دانشگاه تبریز ضد عفونی می شود