مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 14:252020-02-25دانش

سرپرست اداره کل امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد


سعید سعیدی مدیرکل امور مالی واحد علوم و تحقیقات با حفظ سمت و با حکم طهرانچی به عنوان سرپرست اداره کل امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، سعید سعیدی مدیرکل امور مالی واحد علوم و تحقیقات را با حفظ سمت، به عنوان سرپرست اداره کل امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم طهرانچی آمده است: جناب آقای دکتر سعید سعیدی مدیرکل محترم امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با سلام و احترام؛ با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل امور مالی منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از کلیه امکانات مادی و معنوی ، سرمایه های انسانی دانشگاه و تأکید بر خلاقیت های فردی و مدیریت اسلامی در جهت اعتلای فعالیت های مالی و اقتصادی دانشگاه بر اساس محورهای ذیل بکوشید.

1- ایجاد انضباط مالی و شفافیت هرچه بیشتر در مسیر درآمد – هزینه ای دانشگاه آزاد اسلامی 2- حرکت در جهت مکانیزه نمودن کامل فعل وانفعالات مالی در تمام سطوح دانشگاه 3- فراهم سازی بستر مناسب و گردش برخط اطلاعات در جهت استفاده و تحلیل دقیق و بهینه اطلاعات 4- اصلاح فرآیندهای مالی در جهت چابک ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره کل امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

سرپرست اداره کل امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد