مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 14:202020-02-25سياسي

ارزیابی دوهزار داوطلب مدیریت محله


شرکت خدمات اداری شهر، با برگزاری بزرگترین کانون ارزیابی در کشور، دوهزار نفر از داوطلبان مدیریت محلات تهران را با ابزارهای شایستگی مورد ارزیابی قرارداد.

- به گزار، خبرگزاری مهر ، این کانون ارزیابی با بهره گیری از هفتاد ارزیاب مجرب، در بازه زمانی یک ماهه و با استفاده از ابزارهای ارزیابی مصاحبه، ارائه مطلب و آزمون شخصیت، شایستگی های تفکر تحلیلی و حل مساله، مسئولیت پذیری، مهارت های ارتباطی و هدف گرایی و هدایت عملکرد، داوطلبین را ارزیابی کرد.

لازم به ذکر است پس از اتمام فرایند ارزیابی، برای هر داوطلب، گزارش بازخورد ارزیابی، صادر و برای معرفی افراد با بیشترین امتیاز شایستگی، در اختیار ستاد مرکزی مدیریت محله حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران قرار خواهد گرفت.

سید مصطفی قاضی زاده هاشمی، مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر، در بازدید از کانون ارزیابی داوطلبان مدیریت محلات، با بیان این که شهر تهران 350 محله دارد که انتخاب مدیران محله با شایستگی های بالای مدیریتی، نقش مهمی در اداره مطلوب و بهره ورانه در مدیریت شهر ایفا خواهد کرد؛ افزود: در این صورت، مدیران محلات می توانند در همه امور، چه در شرایط عادی و چه در مدیریت بحران هایی چون سیل، زلزله، آتش سوزی و حتی مهار و کنترل بیماری های اپیدمیک و مسری همچون کرونا، یاریگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی دوهزار داوطلب مدیریت محله

ارزیابی دوهزار داوطلب مدیریت محله