مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 14:152020-02-25فرهنگي

تله فیلم «تپه آدم برفی » در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمدکلید خورد


مدیرکل شبکه استانی دنا از ساخت تله فیلم «تپه آدم برفی » در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

- تله فیلم تپه آدم برفی در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمدکلید خورد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل شبکه استانی دنا از ساخت تله فیلم تپه آدم برفی در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

امیر رئوف در مراسم آغاز تولید تله فیلم تپه آدم برفی به اهمیت این گونه آثار در معرفی زیبایی های کشورمان پرداخت و گفت: تهیه کنندگی فیلم تپه آدم برفی را سعید مرادی به عهده دارد و حسین عامری نویسنده و کارگردان آن است.

وی با اشاره به جاذبه های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، طبیعت و اقلیم چهار فصل این استان از تولید نمایش به عنوان یکی از ساختارهای جذاب و تاثیرگذار در معرفی هرچه بیشتر این استان به عنوان قطب گردشگری کشور نام برد و از اعلام آمادگی شبکه استانی دنا برای تولیدات فاخر در این عرصه با همکاری مسئولان استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، ششمین نفر، بانوی سردار، نیلی تر از مهتاب، دیگری، دربند اروند، راز، خوش سفرها، سکوت دریا، خونه پا، ستاره زاگرس، چترعاشقی، تکلیف، جزیره گنج، به دام افتاده، تپه بادبادک ها، حلقه، ساحل امن و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تله فیلم «تپه آدم برفی » در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمدکلید خورد

تله فیلم «تپه آدم برفی » در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمدکلید خورد