مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 14:152020-02-25سياسي

مخالفت اعضای شورا با اعتراض فرمانداری


بررسی اعتراض هیئت تطبیق فرمانداری تهران درباره نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی و نظارت فنی و عوارض استفاده موقت در شهر تهران امروز جلسه علنی شورای شهر تهران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ابتدای بررسی این دستور محمد سالاری رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعتراض فرمانداری تهران درباره لایحه شهرداری تهران تنها بر روی یک تبصره است که ما این یک مورد را نیز وارد نمی دانیم و از باب محتوایی جلسه کمیسیون تطبیق برگزار نشده است.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران افزود: خواسته من این است که اعضا کارشناس و متخصص در جلسه ها حاضر شوند، زیرا ما در دوره چهارم با حضور کارشناسان، فرمانداری را اغنا می کردیم و باید در این دوره نیز حضور کارشناسان جدی شود.

سالاری گفت: فرمانداری اعلام کرده نرخ عوارض از 30 درصد به 20 درصد کاهش پیدا کند، اما نرخ گذاری ما برای عوارض ساختمانی در سال 99 بر اصل تورم انجام شده است، ولی برای حل این اختلاف میزان عوارض ساختمانی را به 28 درصد کاهش دادیم.

پس از اظهار نظر عضو شورای شهر تهران اعضای این شورا با اصرار بر مصوبه خود را اخذ عوارض 30 درصدی ساختمانی به رأی گذاشتند و اعضای شورا با 16 رأی موافق بر مصوبه خود (نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی و نظارت فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت اعضای شورا با اعتراض فرمانداری

مخالفت اعضای شورا با اعتراض فرمانداری