مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 14:102020-02-25سياسي

بدنبال بومی سازی واقعی در کشور هستیم


فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) تاکید کرد: ما بدنبال بومی سازی واقعی در کشور با حمایت از شرکت های دانش بنیان و شرکت های سازنده هستیم.

- فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) تاکید کرد: ما بدنبال بومی سازی واقعی در کشور با حمایت از شرکت های دانش بنیان و شرکت های سازنده هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ خلبان محسن دره باغی معاون آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح به همراه سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا از نمایشگاه رونق تولید که به همت این قرارگاه برپا شده است بازدید کرد.

سعید محمد بعد از بازدید از نمایشگاه رونق تولید در جمع خبرنگاران، گفت: سال 98 توسط رهبر معظم انقلاب به نام رونق تولید ملی نام گرفت بنابراین ما برای اینکه یک بیلان کاری در خصوص رونق تولید ارائه کرده باشیم این نمایشگاه را در پایان سال برگزار کردیم.

وی با تاکید بر اینکه قریب به 5 هزار شرکت پیمانکار در بخش خصوصی با قرارگاه خاتم مشغول همکاری هستند، گفت: قرارگاه یک خانواده بزرگ از مجموعه پیمانکاران بخش خصوصی است که بخش عمده ای از آنها تقاضا داشتند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند اما به دلیل اینکه فضای کافی وجود نداشت توانستیم پانصد شرکت را دعوت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدنبال بومی سازی واقعی در کشور هستیم

بدنبال بومی سازی واقعی در کشور هستیم