مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 13:562020-02-25اقتصادي

هیچ گونه احتکار ماسک و دستکش در گناوه مشاهده نشد


محمد حسین داریونی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و در پی گزارش شهروندان از تخلف برخی واحدها در عرضه نشدن و گران فروشی ماسک، ژل ضدعفونی کننده و دستکش بلافاصله واحد بازرسی و نظارت این اداره کار بازرسی لازم از داروخانه ها و واحدهای صنفی کالای پزشکی و بهداشتی را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: در این بازرسی ها به عمل آمده توسط بازرسان اداره صنعت و معدن و تجارت از داروخانه ها، واحدهای صنفی کالای پزشکی و بهداشتی در سطح شهرستان هیچ گونه احتکاری در این خصوص مشاهده نشد اما کمبود اقلام مذکور بشدت احساس می شود.

وی پیرامون تأمین این اقلام بهداشتی گفت: طبق مصوبه وزارت بهداشت، به منظور مدیریت مناسب تر موضوع و ارائه خدمات بهتر به مردم تمامی شرکت های پخش اقلام دارویی و بهداشتی از این به بعد کالاهای ضروری بهداشتی را مستقیم به وزارت خانه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تحویل داده و سپس این اقلام از طریق شبکه منظم در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و بعد از آن به شبکه بهداشت و درمان هر شهرستان تحویل تا از این طریق در اختیار داروخانه ها جهت مصرف عموم قرار گیرد.

داریونی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی و احتکار بخصوص در مورد کالاهای ماسک، ژل ضد عفونی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه احتکار ماسک و دستکش در گناوه مشاهده نشد

هیچ گونه احتکار ماسک و دستکش در گناوه مشاهده نشد