مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 13:402020-02-25پزشكي

پرهیز از سفرهای غیرضروری به چابهار


رییس شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: با توجه شیوع ویروس کرونا، باید از سفرهای غیرضروری پرهیز شود، بر خلاف باور خیلی از هموطنان که فکر می کنند در مناطق گرم اثر ویروس کاهش پیدا می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به منظور بررسی خطرات ناشی از سفر هزاران گردشگران به چابهار و امکان انتقال کرونا ویروس، ظهر امروز جلسه ای با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار و رییس بیمارستان امام علی(ع) برگزار شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار در این جلسه گفت: با توجه به نزدیکی نوروز و سفر هزاران نفر به شهر چابهار و مصری بودن کرونا ویروس، احتمال انتقال این ویروس توسط گردشگرانی که خودشان از آلوده بودن به ویروس بی اطلاع هستند، وجود دارد.

رییس شبکه بهداشت و درمان چابهار افزود: یکی از بهترین راه های پیشگیری از مبتلا شدن به کرونا ویروس ماندن در منزل و پرهیز از حضور در اماکن عمومی است.

دکتر حسین بر بیان کرد: با توجه به مصری بودن ویروس و اینکه خیلی از ناقلین ویروس از بیماری خود اطلاع ندارند، باید از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی ادامه داد: بر خلاف باور خیلی از هموطن نان که فکر می کنند در مناطق گرم اثر ویروس کاهش پیدا می کند، باید گفت در مناطق با رطوبت بالا مانند چابهار ماندگاری ویروس بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از سفرهای غیرضروری به چابهار

پرهیز از سفرهای غیرضروری به چابهار