مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 13:152020-02-25سياسي

دستگاه قضایی تعرض به پدر شهید حبیب رحیمی منش را پیگیری کند


رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مناصب امانت و مرهون خون شهدا دانست و گفت: دستگاه قضایی تعرض به پدر شهید حبیب رحیمی منش را پیگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون حسنوند ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید حبیب رحیمی منش با اشاره به اینکه شهدا زنده اند، اظهار کرد: همه ما در به خون شهدا، خانواده معظم شهدا مدیون هستیم و با تلاش مضاعف و خدمت صادقانه و حرکت باید در راه آرمان های شهدا حرکت کنیم.

وی مناصب را امانت و مرهون خون شهدا دانست و افزود: خود را ملزم به حرکت در مسیر فکری شهدا می دانیم و بر عهد خود با امام، رهبری و شهدا که بسته ایم ثابت قدم تا آخر خواهیم بود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تصریح کرد: این راه از زمان حضرت رسول (ص) آغاز شد و تا انقلاب حضرت مهدی (عج) ادامه دارد و باید بدانیم در این راه بزرگ میلیون ها انسان شهید شده اند.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، شهدای مدافع حرم را ستاره های درخشان این مسیر دانست و گفت: اندیمشک شهر شهدای مدافع و حماسه چهارم آذر بوده و به نام هشت شهید راه ولایت مزین شده است.

حسنوند با اشاره به تعرض به پدر شهید مدافع حرم حبیب رحیمی منش در روزهای برگزاری انتخابات، با بیان اینکه این پدر شهید راه ولایت و فرزند شهید خود را ادامه داده و مردم را به حضور در پای صند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی تعرض به پدر شهید حبیب رحیمی منش را پیگیری کند

دستگاه قضایی تعرض به پدر شهید حبیب رحیمی منش را پیگیری کند