مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 11:502020-02-25بين الملل

هند 3 میلیارد دلار تجهیزات نظامی از آمریکا می خرد


رییس جمهور آمریکا نسبت به دستبابی به یک توافق تجاری جامع با هند ابراز خوش بینی کرد و از دهلی نو خواست تا با همکاری واشنگتن با تروریسم مبارزه کند.

- رییس جمهور آمریکا نسبت به دستبابی به یک توافق تجاری جامع با هند ابراز خوش بینی کرد و از دهلی نو خواست تا با همکاری واشنگتن با تروریسم مبارزه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا که در حال حاضر برای سفری رسمی در هند به سر می برد، گفت: دو توافق امضا شده با دهلی نو شامل هلی کوپترهای نظامی آمریکا است.

وی افزود: این یک سفر مفید و موثر برای هر دو کشور بوده است.

ما با امضای توافق نامه هایی برای فروش تجهیزات نظامی پیشرفته آمریکا به هند به ارزش بیش از سه میلیارد دلار از جمله هلی کوپترهای آپاچی و ام اچ 60 رومئو، همکاری دفاعی مان را توسعه دادیم.

ترامپ در جریان کنفرانس خبری مشترکی با نارندرا مودی، نخست وزیر هند گفت: در حالی که ارتش های ما به آموزش و انجام عملیات در کنار یکدیگر ادامه می دهند، این توافقات توانایی های دفاعی مشترک مان را افزایش خواهند داد.

بر اساس گزارشات، این توافقات خرید 24 جنگنده نظامی سی هاوک ام اچ 60 برای نیروی دریایی هند و شش فروند هلی کوپتر جنگنده آپاچی را تایید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هند 3 میلیارد دلار تجهیزات نظامی از آمریکا می خرد

هند 3 میلیارد دلار تجهیزات نظامی از آمریکا می خرد