مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 11:302020-02-25سياسي

بررسی طرح پارک حاشیه ای در شورای شهر تهران


اعضای شورای اسلامی شهر تهران موضوع مخالفت فرمانداری تهران با طرح مصوب شورای شهر در خصوص پارک حاشیه ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران موضوع مخالفت فرمانداری تهران با طرح مصوب شورای شهر در خصوص پارک حاشیه ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بررسی نامه فرمانداری درباره عوارض پارک حاشیه ای که امروز در بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در دستور کار قرار داشت محمد علیخانی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران گفت: در پاسخ به بند یک باید بگویم که ما بر متن قبلی اصرار داریم و این اعتراض فرمانداری را قانونی و مبتنی بر حدود اختیارات نمی دانیم در خصوص بند 3 نیز که درباره اختصاص بودجه برای ترمیم تجهیزات پلیس راهور است را قبول داریم و موضوع تقویت پشتیبانی لجستیک را می پذیریم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: درخصوص اعمال قانون و برخورد با تخلفات پارک دوبل مطلبی گفته شده که پارک دوبل ناظر به جریمه رانندگی است و جزء پارک حاشیه ای منظور نمی شود.

در بند پنجم هم به موضوع سامانه مدیریت پارک حاشیه ای اشاره شده در حالی که به هیچ عنوان این موضوع با ماده 24 قانون مدنی تعارضی ندارد و در این جا تملک شوارع عمومی رخ نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح پارک حاشیه ای در شورای شهر تهران

بررسی طرح پارک حاشیه ای در شورای شهر تهران