مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 11:162020-02-25سياسي

بدترین خدمت در زمان بحران تصمیمات هیجانی است


نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: بدترین نوع خدمت به آسیب دیدگان در زمان بحران، تصمیمات هیجانی و احساسی و دست و پا گیر شدن برای مدیریت واحد بحران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحسن رسولی در مخالفت با دو فوریت طرح الزام شهرداری تهران به انجام اقدامات لازم و فوری جهت افزایش تاب آوری شهر تهران برای پیشگیری و کاهش اثر آلودگی ناشی از کرونا ویروس اظهار داشت: حوزه مدیریت شهری اقدامات لازم را برای کمک به مدیریت بحران انجام داده است.

در جلسه روز یکشنبه شهردار تهران گزارش کاملی از اقدامات پیشگیرانه شهرداری در مواجهه با کرونا را ارائه کرد.

وی افزود: شورا و حوزه مدیریت شهری فراتر از جایگاه قانون پیش دستانه به موضوع هایی ورود پیدا می کنند که برخلاف نیت خیر برخی از اعضا، هراس و شائبه ایجاد می کند، مانند توییتی که رییس شورای شهر در این زمینه داشت اما خروجی آن به مدیریت بحران کشور لطمه زد.

شهردار تهران می تواند از 4 درصد اعتبارات در اختیار خود و ظرفیت های موجود در اختیار شهرداری برای مقابله با ویروس استفاده کند.

نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران همانند سایر دستگاه های اجرایی باید بر اساس وظایف محوله ستاد مدیریت بحران مقابله با کرونا عمل کند، تصریح کرد: طرح دو فوریتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدترین خدمت در زمان بحران تصمیمات هیجانی است

بدترین خدمت در زمان بحران تصمیمات هیجانی است