مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-25سياسي

فرماندار رامسر : تمامی دستگاه های ملزم به رعایت اقدامات پیشگیرانه کرونا شدند


محمد آزاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اظهار این که نقش رسانه ها تاکنون در پیشیگری از ابتلای افراد به کرونا در مازندران از جمله رامسر موثر بوده است ، افزود : طی روزهای گذشته در کنار اطلاع رسانی رسانه ها ، اقدامات دیگری مانند تبلیغات محیطی با همکاری شهردرای ها و دیگر مسئولان ذیربط در این شهرستان در دستور کار قرار گرفت و در حال انجام است.

وی گفت : امروز برای گذر از این بحران ، هر شهروندی مسئولیت دارد و طبیعتا بدون همراهی و مشارکت شهروندان نمی توان در بعد پیشگیری ، مقابله و مهار این ویروس در منطقه اقداماتی انجام داد.

فرماندار رامسر یکی از دغدغه های شهروندان این شهرستان را ادامه فعالیت قلیانسرا ها دانست و تاکید کرد : در نشستی به همین منظور به مسئولان امنیتی و انتظامی شهرستان توصیه شده تا نسبت به تعطیلی این اماکن اقدام کنند و حتی از آنان خواسته شده که مراکز عرضه قلیان را که مجوز ندارند پلمپ کنند.

فرماندار رامسر که به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد ، گفت که با تمهیداتی که برای پیشگیری و مقابله با این ویروس در سطح کشور و استان اندیشیده شده مردم نگران نباشند شناسایی بیمار مبتلا به کرونا در رامسر شایعه است مدیر شبکه بهداشت و درمان رامسر هم در این کنفرانس خبری گفت که انتشار اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار رامسر : تمامی دستگاه های ملزم به رعایت اقدامات پیشگیرانه کرونا شدند

فرماندار رامسر : تمامی دستگاه های ملزم به رعایت اقدامات پیشگیرانه کرونا شدند