مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 10:452020-02-25سياسي

نهایی شدن اجاره مسکن حج 99 در مدینه و مکه


در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری وسازمان حج و زیارت اعلام شد: اجاره مسکن زائران حج 99 در شهرهای مدینه و مکه نهایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این نشست که امروز به ریاست حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تشکیل شد نصراله فرهمند عضو کارگروه مسکن حج 99 از نهایی شدن فرآیند اجاره هتل های زائران حج آینده در شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره خبر داد.

وی با اشاره به محورهای مذاکرات هیئت مسکن حج با طرف های سعودی، گفت: حدود 90 هتل برای اسکان زائران حج آینده در این دو شهر در نظرگرفته شده است و هتل هایی که واحد بازرسی موافق نبود، اجاره نشدند.

فرهمند افزود: با توجه به دستورالعمل های بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت و با تلاش صورت گرفته در هزینه اجاره هتل های مکه نسبت به حج گذشته صرفه جویی صورت گرفته است.

در ادامه این جلسه، رییس سازمان حج و زیارت به اعلام آمادگی واحدهای مختلف اجرایی برای ثبت نام از دارندگان قبوض اولویت دارتشرف به حج ازنهم اسفند ماه اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط کشور و در مسیر خدمات رسانی روان تر و آسان تر به زائران، برای افرادی که ثبت نام می کنند مدت زمان بیشتری برای تحویل مدارک ثبت نام در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهایی شدن اجاره مسکن حج 99 در مدینه و مکه

نهایی شدن اجاره مسکن حج 99 در مدینه و مکه