مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 10:162020-02-25اقتصادي

بیش برآورد درآمدهای نفتی لایحه بودجه 99 چگونه جبران شود؟


منابع حاصل از صادرات گاز مایع به عنوان بخشی از منابع حاصل از صادرات نفت خام، میعانات گازی و خالص صادرات گاز منعکس شده در منابع عمومی در نظر گرفته شود.

- مرکز پژوهش های مجلس پیشنهاد داد: منابع حاصل از صادرات گاز مایع به عنوان بخشی از منابع حاصل از صادرات نفت خام، میعانات گازی و خالص صادرات گاز منعکس شده در منابع عمومی در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با انتشار گزارشی با عنوان بررسی مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1399 کل کشور بند (الف)، (ب) و (ج) تبصره (1) (روابط مالی منابع حاصل از صادرات نفت و گاز) پیشنهاد داد که در راستای جبران بیش برآورد بسیار زیاد درآمدهای نفتی در لایحه بودجه 99، منابع حاصل از صادرات گاز مایع به عنوان بخشی از منابع حاصل از صادرات نفت خام، کارشناسی مجلس آمده است: رابطه مالی منابع حاصل از صادرات نفت خام و میعانات گازی براساس قوانین بودجه سنواتی و برنامه پنجساله ششم توسعه و قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) تنظیم شده است.

مطابق با بند (الف) ماده (1) قانون الحاق (2) معادل سهمی از ارزش نفت (نفت خام، میعانات گازی و خالص گاز طبیعی) صادراتی و مبالغ حاصل از فروش داخلی که در قوانین بودجه سنواتی تعیین می گردد، به عنوان سهم شرکت های تابعه ذیربط وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش برآورد درآمدهای نفتی لایحه بودجه 99 چگونه جبران شود؟

بیش برآورد درآمدهای نفتی لایحه بودجه 99 چگونه جبران شود؟