مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 09:462020-02-25سياسي

عضو شورای تهران: شهرداری 8 اقدام برای مقابله با کرونا انجام دهد


زهرا صدر اعظم نوری در دویست و یکمین جلسه شورا، با بیان اینکه شهر پایتخت در مواجه با بحران های مختلف از حساسیت های ویژه ای برخوردار است، گفت: در برهه فعلی ضرورت هماهنگی اقدامات اجرایی بین دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی بیش از پیش احساس می شود.

وی ادامه داد: در طی هفته و روزهای اخیر شیوع ویروس کرونا در تهران و برخی شهرهای همجوار مشخص و سرعت پراکنش آن رو به افزونی است.

به لحاظ مرکزیت مبادلات اقتصادی و اجتماعی، شیوع بیماری های واگیردار در کلانشهر تهران با تراکم جمعیت شناور آن نیاز به انسجام مدیریتی و پشتیبانی سریعتر دارد.

نوری اضافه کرد: در مجموعه های تابعه شهــــرداری تهران، برخی از وظایف حاکمیتی و دولتی را انجــام می دهند که می توان به سامان سراها، گرمخانه ها، مددسراها و مراکز نگهداری معتادان متجاهر اشاره کرد که به دلیل حضور گروه های خاص و دارای بیماری، پشتیبانی جدی و تمهیدات قرنطینه برای اینگونه مراکز ضرورت دارد و انتظار می رود وزارت بهداشت و درمان در این خصوص اقدام و برای سایر بخش های عمومی پر ازدحام شهری از قبیل مترو و شرکت های اتوبوسرانی، تاکسیرانی، خدمات پزشکی و امکانات پاکسازی را تأمین نماید، تا از انتشار آلودگی تا حد امکان جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای تهران: شهرداری 8 اقدام برای مقابله با کرونا انجام دهد

عضو شورای تهران: شهرداری 8 اقدام برای مقابله با کرونا انجام دهد