مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 09:302020-02-25اقتصادي

علم تحریم ناپذیر است/ 200 تفام نامه دانشگاه تبریز با دانشگاه های دنیا


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز گفت: علم تحریم ناپذیر است زیرا در حال حاضر دانشگاه تبریز بیش از 200 تفاهم نامه با دانشگاه های کشورهای مختلف دارد که همگی پتانسیل برای دانش صنعت و مدیریت صنعت و دانش های اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اصغر عسگری ظهر امروز در نشست خبری پیرامون برگزاری رویداد بین المللی استارت آپ ویکند صنعت برق اظهار کرد: افزایش تولید انرژی با روش های مختلف از جمله استفاده از سلول های خورشیدی کاهش مصرف انرژی در دو حوزه مدیریتی و ادوات مصرف کننده تهیه می شود  و کار این رویداد با حمایت توزیع برق برقرار بوده و در خصوص مدیریت کاهش مصرف برق خواهد بود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه هدف از استارت آپ ها استفاده از پتانسیل و ارتباطات بین المللی دانشگاه هاست، گفت: علم تحریم ناپذیر است زیرا در حال حاضر دانشگاه تبریز بیش از 200 تفاهم نامه با دانشگاه های کشورهای مختلف دارد که همگی  پتانسیل برای دانش صنعت و مدیریت صنعت و دانش های اجتماعی  است.

  وی اذعان داشت: این استارت آپ  فرصتی برای هر دو مجموعه دانشگاه و شرکت توزیع برق است که در کنار هم یک مجموعه بزرگ را برقرار کنند.

عسگری با اشاره بر اینکه این ایده ها تا 8 اسفند به دست داورها خواهند رسید، افزود: اطلاع رسانی به کل دانشگاه ها شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم تحریم ناپذیر است/ 200 تفام نامه دانشگاه تبریز با دانشگاه های دنیا

علم تحریم ناپذیر است/ 200 تفام نامه دانشگاه تبریز با دانشگاه های دنیا