مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 09:202020-02-25پزشكي

آرامش روانی جامعه را با اخبار و اطلاعات غلط بر هم نزنیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر اینکه آرامش روانی جامعه را با اخبار و اطلاعات غلط بر هم نزنیم، گفت: برای حفظ آرامش روانی جامعه و با توجه به تاثیر آن در تقویت سیستم ایمنی از مطرح کردن مطالب و اطلاعاتی که مطمئن نیستیم، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر اینکه آرامش روانی جامعه را با اخبار و اطلاعات غلط بر هم نزنیم، گفت: برای حفظ آرامش روانی جامعه و با توجه به تاثیر آن در تقویت سیستم ایمنی از مطرح کردن مطالب و اطلاعاتی که مطمئن نیستیم، خودداری کنیم.

محمد حسین صومی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: مردم مطمئن باشند هر اطلاعاتی در خصوص کرونا ویروس و راه های مبارزه با آن داشته باشیم در اختیارشان قرار می دهیم.

وی در ادامه با بیان این که فوت هر شخص در خانه یا بیمارستان به معنی نقش داشتن کرونا ویروس در مرگ آن فرد نیست، گفت: مگر در سال های گذشته که خبری از کرونا بود، افرادی با بیماری های پیشرفته تنفسی جان خود را از دست نمی دادند؟ وی متذکر شد: با توجه به اهمیت اصول بهداشتی در احکام اسلامی، شست وشوی مکرر دست ها و وضو گرفتن در سه نوبت، انتظار می رود کرونا کاهش پیدا کرده و کنترل بهتری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش روانی جامعه را با اخبار و اطلاعات غلط بر هم نزنیم

آرامش روانی جامعه را با اخبار و اطلاعات غلط بر هم نزنیم