مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 08:502020-02-25بين الملل

برهانی: نتانیاهو و گروه های فلسطین تمایلی به جنگ فراگیر ندارند


یک کارشناس مسایل فلسطین با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه می گوید: غزه و امنیت جنوب سرزمین های اشغالی بسیار مهم است و این ها نقاط ضعف نتانیاهو هستند از این رو گروه های فلسطینی به دنبال آن هستند تا قبل انتخابات با تهدید این مناطق راهی برای نفس کشیدن پیدا کنند.

- سید هادی برهانی رییس گروه مطالعات فلسطین دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در گفت وگو با ایسنا گفت: دلیل عمده حملات و تهدیدات اخیر نتانیاهو علیه نوار غزه و رهبران گروه های فلسطینی انتخابات اسراییل است که موقعیت نتانیاهو به آن بستگی دارد از این رو تلاش وسیع و مشخصی دارد تا انتخابات را به نفع خود تمام کند.

وی ادامه داد: ناامن شدن جنوب سرزمین های اشغالی نیز یکی از مواردی است که می تواند در تضعیف موقعیت نتانیاهو بیش از پیش اثر بگذارد از این رو نتانیاهو دست به این تهدیدات زده است.

غزه و امنیت جنوب اسراییل بسیار مهم است و نقطه ضعف نتانیاهو است.

با این تهدیدات نتانیاهو و نیز تهدید به ترور رهبران گروه های فلسطینی بسیار سنگین است تا سازمان های فلسطینی را به کوتاه آمدن و عقب نشینی وادار کند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: سازمان های فلسطینی به خوبی می دانند که نتانیاهو نقطه ضعفش غزه است از این رو سعی دارند از این فرصت استفاده کنند تا قبل از انتخابات او و دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برهانی: نتانیاهو و گروه های فلسطین تمایلی به جنگ فراگیر ندارند

برهانی: نتانیاهو و گروه های فلسطین تمایلی به جنگ فراگیر ندارند