مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 08:302020-02-25سياسي

«مهدی گلشنی» پایه گذار رشته مطالعات علم و دین در ایران


رییس مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا نوشت: ویژگی ممتاز آثار علمی استاد مهدی گلشنی ارائه تصویری صحیح از دین و علم مدرن و سپس شفاف سازی بنیادهای فکر اسلامی در مواجهه با علم جدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اندیشه خبرگزاری فارس، روز دوشنبه پنجم اسفند ماه آیین نکوداشت علمی استاد مهدی گلشنی با همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مشارکت شماری از مراکز علمی از جمله مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا برگزار شد.

به همین منظور حجت الاسلام والمسلمین رضا غلامی رییس مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا یادداشتی را به رشته تحریر در آورده است که در ادامه می آید: مهدی گلشنی پایه گذار رشته مطالعات علم و دین در ایران ایشان استاد بازنشسته دانشگاه صنعتی شریف و رییس اسبق پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ( 72 تا 87 ) می باشند.

سابقه آشنایی من با ایشان به اواسط دهه هفتاد بر می گردد، اما این توفیق را داشتم که بین سال های 84 تا 87 همکار نزدیک استاد گلشنی در پروژه ملی ایران و جهانی شدن باشم.

این پروژه از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به پژوهشگاه علوم انسانی سپرده شده بود و بنده و جمعی از اساتید و محققان این عرصه، توفیق داشتیم در خدمت ایشان این پروژه را به پایان برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهدی گلشنی» پایه گذار رشته مطالعات علم و دین در ایران

«مهدی گلشنی» پایه گذار رشته مطالعات علم و دین در ایران