مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 08:202020-02-25ورزشي

کرونا مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور را لغو کرد


رقابت های پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار فیزیک و بادی کلاسیک قهرمانی باشگاه های کشور که قرار بود طی روزهای 7 الی 9 اسفندماه در بندرعباس برگزار شود، - "کرونا"مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور را لغو کرد ایسنا/هرمزگان رقابت های پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار فیزیک و بادی کلاسیک قهرمانی باشگاه های کشور که قرار بود طی روزهای 7 الی 9 اسفندماه در بندرعباس برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا و دستور معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان لغو و به زمان دیگری موکول شد.

رییس هیئت پرورش اندام و بدنسازی استان هرمزگان در گفت وگو با ایسنا، افزود: برابر مصوبه هیئت رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، قرار بر برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پس از یازده سال به میزبانی بندرعباس شد.

حسین اخلاقی با بیان اینکه حدود سه ما است که تمامی تمهیدات از اسکان ورزشکاران تا شرایط برگزاری مسابقات به صورت کاملاً حرفه ای در بحث اجرایی نظر گرفته شده است، تصریح کرد: مسابقات مزین به نام خلیج فارس بود و تمامی آیتم ها به درستی و دقت در نظر گرفته شده و تمامی کمبودها رفع شده بود.

رییس هیئت پرورش اندام و بدنسازی استان هرمزگان با اشاره به اینکه با توجه به موضوع شیوع بیماری کرونا در کشور و مصوبه وزارت ورزش و جوانان مجبور به لغو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور را لغو کرد

کرونا مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور را لغو کرد