مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 08:202020-02-25سياسي

برخی خانه های منطقه کرهرود به علت خطرات ناشی ازسیل باید تخلیه شود


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت: شهرداری اراک هرچه سریع تر برای تخلیه 18 خانه در منطقه کرهرود به دلیل خطرات ناشی از سیل اقدامات لازم را انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزت الله آمره ای روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: سیلاب بهار گذشته با مدیریت استان علی رغم خسارت های وارد شده کنترل شد و رصد و اقدامات لازم در خصوص سدها و بندهای خاکی استان انجام و آسیب های موجود برطرف شد و اکنون نیز تمامی دستگاه های مربوطه باید رصد سدها و بندها را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: محورهای مواصلاتی که طی سال های گذشته آب رو آن ها مسدود شده بود، امسال زیر گذرها و آب روهای بازگشایی شدند.

مدیرعامل آب منطقه ای استان مرکزی بیان کرد: در شهر اراک رودخانه هایی عبور می کرد، عملیات اجرایی آن صورت گرفت و امروز هم شهرداری اراک رودخانه را پاک سازی کرد.

آمره ای افزود: اقدامات به منظور جلوگیری از وقوع سیلاب از قبیل لایروبی نزدیک به 40 کیلومتر رودخانه های استان در قالب اعتبار استان و ملی و ظرفیت شورای معادن صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته رودخانه ابتدای جاده فراهان آبگرفتگی داشتیم که امسال از محل اعتبارات ملی دو میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است و سامانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی خانه های منطقه کرهرود به علت خطرات ناشی ازسیل باید تخلیه شود

برخی خانه های منطقه کرهرود به علت خطرات ناشی ازسیل باید تخلیه شود