مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 07:402020-02-25بين الملل

دموکرات های سنا خواستار تحریم روس های مداخله کننده در انتخابات آمریکا شدند


رهبر اقلیت سنای آمریکا و سایر دموکرات ها از خزانه داری و وزارت خارجه این کشور خواستند تا روس هایی را که در انتخابات آمریکا مداخله می کنند، تحریم کند.

- رهبر اقلیت سنای آمریکا و سایر دموکرات ها از خزانه داری و وزارت خارجه این کشور خواستند تا روس هایی را که در انتخابات آمریکا مداخله می کنند، تحریم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، این درخواست دموکرات های سنا در پی انتشار گزارش هایی درباره تلاش های جدید روسیه برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطرح شده است.

دموکرات های سنا در نامه ای به مایک پامپئو، وزیر خارجه و استیون منوچن، وزیر خزانه داری به نگرانی ها در پی انتشار این گزارش ها اشاره کردند.

چاک شومر، رهبر اقلیت سنا و سناتورها شرود براون و باب منندز در این نامه آورده اند: در پی انتشار این گزارش ها، ما به شما تاکید می کنیم تا سریعا و بدون فوت وقت علیه دولت فدراسیون روسیه و تمامی عوامل مسئول چنین مداخلات و آنهایی که از جانب آنها به تامین مالی یا سایر مولفه ها در حمایت از تلاش ها برای مداخله در انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا دست می زنند، تحریم هایی را اعمال کنید.

این سناتورهای دموکرات از پامپئو و وزیر خزانه داری خواسته اند تا از اختیارات موجود قانونی برای اعمال تحریم علیه اشخاص شامل ولادیمیر پوتین، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دموکرات های سنا خواستار تحریم روس های مداخله کننده در انتخابات آمریکا شدند

دموکرات های سنا خواستار تحریم روس های مداخله کننده در انتخابات آمریکا شدند