مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 07:302020-02-25اجتماعي

حاکم شدن جوِ ناپایدار بر دشت کاشان


تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار در روزهای آخر هفته در دشت کاشان است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار در روزهای آخر هفته در دشت کاشان است.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس داده های هواشناسی، پدیده غالب جوی به صورت بارش رگباری باران و برف همراه با وزش باد نسبتاً شدید در روزهای سه شنبه تا پنجشنبه خواهد بود که در برخی ساعت های روزهای جمعه و شنبه آینده بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می شود.

وی افزود: با توجه به پیش بینی بارش های مؤثر، کشاورزان از انجام آبیاری های غیرضروری در روزهای آتی خودداری کرده و گلخانه داران نیز از استحکام سازه و پوشش گلخانه اطمینان حاصل کنند.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تصریح کرد: با توجه به پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید توصیه می شود که نهال کاران نسبت به نصب قَیِم برای نهال های تازه کشت شده اقدام و تا ایجاد شرایط مساعد آب و هوایی از هرگونه جابجایی پاجوش و نهال خودداری کنند.

ارغوانی تأکید کرد: پیش بینی کاهش دما و بروز یخبندان در مناطق کوهستانی، هشداری است برای بهره برداران تا نسبت به تخلیه آب موجود در دستگاه های انتقال آب اقدام کرده و جهت پیشگیری از سرمازدگی نهال های تازه کشت شده نسبت به پوشش نهال اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکم شدن جوِ ناپایدار بر دشت کاشان

حاکم شدن جوِ ناپایدار بر دشت کاشان