مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 07:302020-02-25حوادث

اقتدار پلیس فضا را برای مجرمان ناامن کرده است


امام جمعه پاوه با قدردانی ار تلاش های ماموران انتظامی، گفت: اقتدار و صلابت پلیس در برخورد با مجرمان، فضا را برای آنها بسیار ناامن کرده است.

- ایسنا/کرمانشاه امام جمعه پاوه با قدردانی ار تلاش های ماموران انتظامی، گفت: اقتدار و صلابت پلیس در برخورد با مجرمان، فضا را برای آنها بسیار ناامن کرده است.

ماموستا ملاقادر قادری در دیدار با جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز شاهد امنیت مطلوبی در سراسر ایران اسلامی و خصوصا استان کرمانشاه و شهرستان پاوه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سلمانی ادامه داد: این خوش خیالی است اگر تصور کنیم دشمنان لحظه ای از ضربه زدن به کشور و با چالش مواجه کردن امنیت جامعه ما غافل شده اند، آنها هر لحظه به دنبال وارد کردن ضربه به ما هستند و از این رو باید همواره مراقب و هوشیار باشیم.

ماموستا قادری خاطرنشان کرد: در این میان نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی با چشمان همیشه بیدار خود امنیت خوبی را در کشور حاکم و فضا را برای مجرمان و دشمنان این مرز و بوم ناامن کرده اند.

امام جمعه پاوه همچنین به بحث انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: علی رغم تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در خلال برگزاری این رویداد مهم، دیدیم که انتخابات در سلامت و امنیت کامل برگزار و موضوع نگران کننده ای رخ ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار پلیس فضا را برای مجرمان ناامن کرده است

اقتدار پلیس فضا را برای مجرمان ناامن کرده است