مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 07:272020-02-25سياسي

اقتدار پلیس فضا را برای مجرمان ناامن کرده است


ماموستا ملاقادر قادری روز سه شنبه در دیدار با جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز شاهد امنیت مطلوبی در سراسر ایران اسلامی و بخصوص استان کرمانشاه و شهرستان پاوه هستیم.

وی ادامه داد: این خوش خیالی است اگر تصور کنیم دشمنان لحظه ای از ضربه زدن به کشور و با چالش مواجه کردن امنیت جامعه ما غافل شده اند، آنها هر لحظه به دنبال وارد کردن ضربه به ما هستند و از این رو باید همواره مراقب و هوشیار باشیم.

ماموستا قادری خاطرنشان کرد: در این میان نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی با چشمان همیشه بیدار خود امنیت خوبی را در کشور حاکم و فضا را برای مجرمان و دشمنان این مرز و بوم ناامن کرده اند.

امام جمعه پاوه همچنین به بحث انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: باوجود تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در خلال برگزاری این رویداد مهم، دیدیم که انتخابات در سلامت و امنیت کامل برگزار و موضوع نگران کننده ای رخ نداد.

وی در پایان با قدردانی از تلاش های پلیس برای برقراری امنیت در خلال برگزاری انتخابات، خواستار همکاری همه دستگاه های اجرایی با نیروی انتظامی در راستای ارتقاء امنیت شد.

ارتقا امنیت مشارکت همه اقشار جامعه را می طلبد جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: ارتقا امنیت و ناکام گذاشتن مجرمان برای انجام اعمال مجرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار پلیس فضا را برای مجرمان ناامن کرده است

اقتدار پلیس فضا را برای مجرمان ناامن کرده است