مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 07:202020-02-25اجتماعي

نصب ایستگاه های پایش لحظه ای غلظتی ذرات هوا در سیستان و بلوچستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: با افزایش تعداد ایستگاه های پایش هوا در شهر هامون و شهرستان ایرانشهر، تعداد این ایستگاه ها در استان به پنج ایستگاه رسید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: با افزایش تعداد ایستگاه های پایش هوا در شهر هامون و شهرستان ایرانشهر، تعداد این ایستگاه ها در استان به پنج ایستگاه رسید.

به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست وحید پورمردان افزود: از آنجاییکه اخذ اطلاعات موثق از وضعیت آلودگی هوا بر اساس تحلیل داده های ایستگاه های پایش محیطی که مبنای تصمیم گیری های کلان مدیریتی کشور در کنترل آلودگی هوا می باشد، ایستگاه های پایش کیفی هوا با قابلیت سنجش ذرات محیطی pm10 نصب و راه اندازی شد.

وی ادامه داد: بررسی داده های غلظتی ذرات هوا توسط ایستگاه های پایش در سطح استان در شهرها و شهرستان های استان شامل: هیرمند، هامون، زاهدان، ایرانشهر و زاهدان نصب و فعال شده است.

پورمردان بیان کرد: ایستگاه های پایش داده های غلظتی ذرات هوا اطلاعات مورد نیاز را در بازه های زمانی هر ده دقیقه ثبت می کنند که از این داده های کسب شده، میانگین ساعتی استخراج و در مرحله بعدی شاخص های روزانه ثبت و بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب ایستگاه های پایش لحظه ای غلظتی ذرات هوا در سیستان و بلوچستان

نصب ایستگاه های پایش لحظه ای غلظتی ذرات هوا در سیستان و بلوچستان