مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 07:002020-02-25سياسي

بیش از 316 هزار لیتر کشفیات سوختی /قاچاق انسان نداشته ایم


فرمانده مرزبانی استان بوشهر عنوان کرد: اجرای امنیت پایدار در حوزه مرزها به عنوان بالاترین هدف مرزبانی نیازمند تامین نیروی انسانی است، همچنین سرمایه های سازمان باید در راستای اهداف سازمان حرکت نمایند، - اما در این حوزه نیازمند توجه بیشتر به معیشت خانواده ها هستیم.

سردار ولی الله رضایی نژاد صبح امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران گفت: برخورد با خودروهای شوتی جز وظایف مرزبانی نیست و تردد شوتی ها در سطح شهر در حیطه وظایف ما نیست.

ولی طبق قانون وظیفه داریم که اگر کالای قاچاق در خورها تردد دارد برخورد نماییم و قاطعانه بگویم تردد قاچاق در حوزه خورها کمتر از 3 درصد است.

وی افزود: در حوزه قاچاق سوخت بلافاصله اقدام می کنیم و در سال جاری بیش از 316 هزار و 843 لیتر کشفیات سوختی داشتیم که نسبت به سال گذشته شاهد کاهش بین 12 تا 14 درصدی کشفیات سوخت بوده ایم.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اظهار کرد: ورود مواد مخدر به سطح دریا از سال گذشته افزایش داشته که به میزان 12 درصد افزایش داشته و امسال نزدیک به 6 تن کشفیات مواد مخدر داشته ایم.

سردار رضایی نژاد ادامه داد: از میان عملیات های مبارزه با مواد مخدر 15 عملیات انجام شده که 11 درگیری مسلحانه بوده و 6 فروند شناور توقیف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 316 هزار لیتر کشفیات سوختی /قاچاق انسان نداشته ایم

بیش از 316 هزار لیتر کشفیات سوختی /قاچاق انسان نداشته ایم