مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 07:002020-02-25سياسي

تکذیب خبر جعلی تعطیلی مدارس هرمزگان تا 15 فروردین 99


سخنگوی استانداری هرمزگان خبر منتشر شده به نقل از استاندار هرمزگان در فضای مجازی در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان هرمزگان تا پایان تعطیلات نوروز را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فاطمه رکن الدینی صبح امروز، خبر منتشر شده به نقل از استاندار هرمزگان در فضای مجازی در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان هرمزگان تا پایان تعطیلات نوروز را تکذیب کرد و گفت: تصمیم گیری در خصوص این میزان از تعطیلات بلند مدت، تنها از طریق شورای مربوطه در استانداری و دستگاه های متولی در سطح کشور و استانی انجام می شود و با شایعه پراکنان از طریق پلیس فتا در این موضوع برخورد قانونی خواهد شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بنا به درخواست و پیشنهاد روسای دانشگاه ها و مدیرکل آموزش و پرورش و طبق موافقت استانداری هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا، مدارس و دانشگاه های استان هرمزگان تا پایان هفته جاری تعطیل خواهند بود.

سخنگوی استانداری هرمزگان ادامه داد: خبر منتشر شده به نقل از استاندار هرمزگان در فضای مجازی در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان هرمزگان تا پایان تعطیلات نوروز، فاقد واقعیت بوده و تکذیب می شود.

سخنگوی استانداری هرمزگان افزود: از مردم شریف استان هرمزگان می خواهیم تا اخبار موثق را تنها از طریق رسانه ها و خبرگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب خبر جعلی تعطیلی مدارس هرمزگان تا 15 فروردین 99

تکذیب خبر جعلی تعطیلی مدارس هرمزگان تا 15 فروردین 99