مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 06:452020-02-25اقتصادي

منطقه یک آزادراه تهران-شمال به طور رسمی بهره برداری شد


شمال به طول 32 کیلومتر و ارزش مالی 10 هزار میلیارد تومان، طی مراسمی به طور رسمی و با دستور رییس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح سه شنبه با حضور در محل احداث منطقه یک آزادراه تهران-شمال، ضمن صدور دستور بهره برداری رسمی از این طرح، با توضیح مسوولان و مهندسان اجرای این پروژه در جریان روند مطالعات و ساخت آن و مزیت های استفاده از آن در راستای رفاه بیشتر مردم، قرار گرفت.

به گفته مسئولان اجرای این طرح، این مسیر آزادراهی جزو محورهای دارای استاندارد و ایمنی بالا است که نمونه آن در غرب آسیا وجود ندارد؛ وجود تونل های طویل با استاندارد بالا، جت فن های پیشرفته، تونل های دسترسی، پل های خاص و روکش بتنی از ویژگی های خاص منطقه یک آزادراه تهران - شمال است که همه به دست طراحان و شرکت های ایرانی اجرا شده است.

مسیر آزادراه تهران - شمال از تقاطع غیر همسطح بزرگراه آزادگان شمال با بزرگراه شهید همت شروع و در امتداد دره کن، پس از گذشتن از حاشیه روستای سولقان به تدریج از منطقه کوهستانی توچال عبور کرده و سپس توسط تونل بلند تالون به طول 4970 متر رشته کوه البرز را قطع و در دامنه های شمالی آن در منطقه دو آب شهرستانک قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه یک آزادراه تهران-شمال به طور رسمی بهره برداری شد

منطقه یک آزادراه تهران-شمال به طور رسمی بهره برداری شد