مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 06:302020-02-25فناوري

کی لاگرها چه اطلاعاتی را سرقت می کنند؟


این روزها روند توزیع و انتشار بدافزارها رو به رشد است، و هر روز با یک بدافزار جدید رو به رو هستیم که به قسمتی از امنیت مان در دنیای مجازی آسیب می زند.

- این روزها روند توزیع و انتشار بدافزارها رو به رشد است، و هر روز با یک بدافزار جدید رو به رو هستیم که به قسمتی از امنیت مان در دنیای مجازی آسیب می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کی لاگر نوعی بدافزار است که می تواند هر چیزی را که با کی بورد تایپ می کنید، ضبط یا رکورد کند؛ این بدافزار هم می تواند به صورت یک سخت افزار کوچک به گوشی وصل شود، هم می تواند یک نرم افزار باشد که مخفیانه روی سیستم تان نصب شده باشد.

اما چطور! خیلی از شما برای گوشی یا لپ تاپ تان رمز ورود تعریف نمیکنید و قطعا هم پیش آمده که برای مدتی هر چند کوتاه از سیستم تان دور شده اید، هکرها در این مواقع به راحتی میتوانند بدون این که شما متوجه شوید، کی لاگر را روی دستگاه تان نصب کنند.

علی اصغر زارعی - مدرس دانشگاه - در گفت وگو با ایسنا درباره روش های رایج دیگر، اظهار کرد: دانلود اپ از منابع غیر رسمی یکی دیگر از روشهاست؛ در این حالت اپ به ظاهر مشکلی ندارد ولی در کنار نصب آن، کی لاگرها هم روی سیستمتان نصب می شوند.

در حقیقت بهترین و آسان ترین راه نفوذ کی لاگر از طریق نصب نرم افزارهای مخرب است، پس برای جلوگیری از وقوع این حالت، اپ ها را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کی لاگرها چه اطلاعاتی را سرقت می کنند؟

کی لاگرها چه اطلاعاتی را سرقت می کنند؟