مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 06:262020-02-25سياسي

توسعه زیرساخت های فرهنگی نیاز ضروری شهرستان سقز است


فرماندار ویژه شهرستان سقز تلاش در راستای توسعه و ارتقاء زیرساخت های فرهنگی و هنری را یکی از نیازهای ضروری این شهرستان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامل کریمیان شامگاه دوشنبه در نشست با مدیران موسسه بهمن سبز در سقز، اظهار کرد: شهرستان سقز در حوزه فرهنگ و هنر ظرفیت های خوبی در اختیار دارد.

وی ادامه داد: ایجاد زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه و تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری یکی از نیازهای ضروری در شهرستان سقز به شمار می رود.

فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: دولت در راستای توجه به استعدادها و ظرفیت های فرهنگی و هنری در اختیار تلاش می کند تا زمینه برای ارتقاء این زیرساخت های فرهنگی را فراهم کند.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای احداث و راه اندازی سالن سینما در سقز، بیان کرد: خوشبختانه به دنبال اقدامات قابل تقدیر حوزه هنری استان کردستان، این آرزوی دیرینه مردم شهرستان سقز در حال تحقق است.

کریمیان با اشاره به آمادگی کامل در راستای کمک به راه اندازی سینما در شهرستان سقز، افزود: خوشبختانه همت خوبی از سوی حوزه هنری کردستان و موسسه بهمن سبز به کار گرفته شده است و ما آمادگی داریم تا زمینه برای تسریع در اجرایی کردن این پروژه فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های فرهنگی نیاز ضروری شهرستان سقز است

توسعه زیرساخت های فرهنگی نیاز ضروری شهرستان سقز است