مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 06:202020-02-25پزشكي

تاکنون موردی از ابتلا به بیماری کرونا در آذربایجان غربی گزارش نشده است


سخنگوی کمیته دانشگاهی مدیریت پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در آذربایجان غربی گفت: تاکنون موردی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است.

- سخنگوی کمیته دانشگاهی مدیریت پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در استان: تاکنون موردی از ابتلا به بیماری کرونا در آذربایجان غربی گزارش نشده است ایسنا/آذربایجان غربی سخنگوی کمیته دانشگاهی مدیریت پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در آذربایجان غربی گفت: تاکنون موردی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است.

دکتر انتظارمهدی در گفت و گو با ایسنا در خصوص آمادگی بیمارستان ها و مراکز درمانی در استان برای مقابله از شیوع کرونا گفت: طبق نامه کتبی به کلیه مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان ها آمادگی های لازم ابلاغ و آموزش های لازم به تمام رده ها ارائه شده است همچنین داروخانه کلیه مراکز آموزشی درمانی که بیمار پذیرش می کنند، آماده ارائه خدمات دارویی هستند.

وی در خصوص نحوه انتقال ویروس کرونا گفت: ریز قطرات پخش شده در هوا ناشی از عطسه و سرفه، تماس مستقیم با ترشحات فرد بیمار، تماس با سطوح آلوده می توانند سبب انتقال این بیماری خطرناک و ابتلای عموم مردم به این بیماری شود.

انتظارمهدی با اشاره با راههای پیشگیری از ابتلا به این ویروس خطرناک افزود: برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، بطور مداوم و در هر زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون موردی از ابتلا به بیماری کرونا در آذربایجان غربی گزارش نشده است

تاکنون موردی از ابتلا به بیماری کرونا در آذربایجان غربی گزارش نشده است