مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 06:162020-02-25اجتماعي

ساکنان حاشیه رودخانه های لرستان به مناطق امن پناه ببرند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان هشدار داد که مردم پلدختر، چگنی و ساکنان روستاهای حاشیه رودخانه کشکان و خرم آباد و روستاهای در مسیر رودخانه تیره، - به مناطق امن پناه ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا میرزایی امروز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: موج اول سامانه بارشی وارد استان شده و بارندگی های نسبتاً شدید از ساعت 9 شب دوشنبه در شهرستان خرم آباد و بخش های علیای حوضه آبریز رودخانه کشکان آغاز شده که در صورت تداوم بارش ها تا پایان روز سه شنبه رواناب های ناشی از آن به صورت سیلاب به پلدختر می رسد.

وی بیان کرد: دوشنبه به اتفاق معاونت عمرانی استاندار لرستان از پروژه های ساماندهی رودخانه و لایروبی های حوزه شهرستان های خرم آباد، چگنی و پلدختر بازدید بعمل آمد و دستورات مقتضی جهت بکارگیری تمهیدات لازم برای مقابله با سیلاب احتمالی روزهای سه شنبه و چهارشنبه داده شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: همه دستگاه های اجرایی به دستور استاندار لرستان در نقاط آسیب پذیر حوزه شهرستان های خرم آباد، چگنی، پلدختر، دورود و سایر نقاط استان در آماده باش کامل به سر می برند و در بین دستگاه های اجرایی جهت مقابله با سیلاب احتمالی پیش رو تقسیم کار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان حاشیه رودخانه های لرستان به مناطق امن پناه ببرند

ساکنان حاشیه رودخانه های لرستان به مناطق امن پناه ببرند