مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 06:152020-02-25پزشكي

مزایا و معایب رژیم خام گیاه خواری


یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی ضمن اشاره به مزایا و معایب رژیم خام گیاه خواری، گفت: پیروی از رژیم خام گیاه خواری در طولانی مدت می تواند توده های استخوانی را آسیب پذیر کرده و باعث از دست رفتن دندان ها شود.

- یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی ضمن اشاره به مزایا و معایب رژیم خام گیاه خواری، گفت: پیروی از رژیم خام گیاه خواری در طولانی مدت می تواند توده های استخوانی را آسیب پذیر کرده و باعث از دست رفتن دندان ها شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مریم مظاهریون، با اشاره به قدمت رژیم گیاه خواری در میان رژیم های غذایی، گفت: رژیم گیاه خواری قدمت زیادی دارد به شکلی که گیاه خواری زیرشاخه های متعددی داشته که از جمله آن ها می توان به گیاه خواری کامل، گیاه خواری حاوی لبنیات و تخم مرغ و گیاه خواری حاوی تخم مرغ اشاره کرد.

وی در ادامه با بیان این که در گیاه خواری کامل افراد تمام مواد غذایی حیوانی را از رژیم خود حذف می کنند، اظهار کرد: برخی از افراد با رعایت رژیم نیمه گیاه خوار یا Semi-Vegetarian علاوه بر تخم مرغ و شیر، از گوشت ماهی هم استفاده می کنند.

این متخصص تغذیه با اشاره به این که خام گیاه خواری هم زیرشاخه های مختلفی دارد، عنوان کرد: در این نوع از رژیم برخی مواقع گیاه خواران از گوشت به صورت خام استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایا و معایب رژیم خام گیاه خواری

مزایا و معایب رژیم خام گیاه خواری