مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 06:062020-02-25بين الملل

کرونا بیماری ویروسی یا عارضه روانی؟


شاید دیدن مردمانی با مشت های گره کرده، ماسک و گاهی دستکش در حالت احوال پرسی در کشوری مانند ایران که رسوم متنوعی برای دیدارهای دوستانه و خوش و بش دارند بسیار عجیب به نظر برسد اما کرونا توانست خط پایانی بر رسوم احوالپرسی ایرانی ها مانند دست بوسی و دیده بوسی بکشد.

- کرونای کووید 2019 موسوم به ویروس کرونای تایپ هفت که اولین بار باعث شهرت شهر ووهان چین در ماه دسامبر سال گذشته میلادی شد و نام این شهرِ کمتر شناخته شده چینی ها را بر سر زبان ها انداخت، سرانجام توانست همانند یک قوم خونریز، کشور گشایی وسیعی کرده در مدت کوتاه انتشار خود جمعیت بسیاری در جهان را مبتلا کرده و قربانی کند.

براساس آخرین آمارها کرونا ویروس تاکنون باعث مرگ بیش از 2 هزار و 460 نفر در جهان شده و تا امروز ابتلای بیش از 73 هزار نفر به این ویروس در 30 کشور دنیا تایید شده است.

این ویروس سرانجام در اواخر بهمن ماه ایران را جزء قلمرو خود کرد و ابتدا در شهر قم، تهران و سپس در اراک خبرساز شد اما اکنون که شمار قربانیان کرونا در ایران رو به افزایش است احتمال شیوع بیماری در کلیه استان ها دور از انتظار نیست.

دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از ابتلای قطعی 61 نفر به کووید 19 در کشور خبر داد و تعداد جان باختگان بر اثر کرونا تا پنجم اسفندماه را 12 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا بیماری ویروسی یا عارضه روانی؟

کرونا بیماری ویروسی یا عارضه روانی؟