مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 05:402020-02-25بين الملل

جهاد اسلامی: تا اخراج متجاوزان از خاک فلسطین، از پا نخواهیم نشست


نماینده جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در سوریه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی با حملات خود قصد دارد به سوریه فشار وارد کند تا جنبش جهاد و سایر جنبشهای مقاومت را از خاک خود اخراج کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسماعیل السنداوی نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه تأکید کرد که به مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

السنداوی به روزنامه).

وی در ادامه گفت که حملات اخیر رژیم صهیونیستی یک مرکز آموزشی جهاد اسلامی را هدف قرار داد که در واقع طی چهار ماه گذشته، دومین بار است که حمله کرده است.

این مسئول فلسطینی بر این باور است که هدف صهیونیستها این است که به سوریه فشار وارد کنند تا جنبش جهاد و سایر جنبشهای مقاومت را از خاک خود اخراج کند.

السنداوی با بیان اینکه این حملات پیام تهدیدی به رهبران جهاد اسلامی است که هیچ جای امنی برایشان وجود ندارد، خاطر نشان کرد: جهاد اسلامی جنبشی است که در برابر اشغالگری مقاومت می کند و از اشغالگر [صهیونیستی] هراسی ندارد .

وی ادامه داد: [جهاد اسلامی] تا اخراج متجاوزان از خاک فلسطین، به مقاومت در برابر اشغالگر [اسراییلی] ادامه خواهد داد و تسلیم نخواهد شد .

این رهبر جهاد تأکید کرد که این جنبش، تمامی طرحهایی را که برای نابودی مسئله فلسطین است، و در رأس آن طرح صلح تحمیلی موسوم به معامله قرن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: تا اخراج متجاوزان از خاک فلسطین، از پا نخواهیم نشست

جهاد اسلامی: تا اخراج متجاوزان از خاک فلسطین، از پا نخواهیم نشست