مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 05:352020-02-25ورزشي

شرطی که IOC برای حضور ورزشکاران ایرانی در مسابقات انتخابی المپیک گذاشت


پس از شیوع کرونا ویروس در ایران که طبیعتا ورزش و رویدادهای آن را هم تحت تاثیر قرار داد، کمیته بین المللی المپیک برای حضور ورزشکاران کشورمان در مسابقات انتخابی المپیک شرط جدیدی گذاشت.

- بعد از اخبار ضد و نقیضی که در رابطه با ورود ویروس کرونا به ایران و مشاهده آن میان ایرانی ها منتشر شد، این موضوع هفته گذشته به صورت رسمی تأیید شد.

اولین تأثیر اطلاع رسانی این مسئله در ورزش تشکیل ستاد مقابله با کرونا بود که با لغو لیگ دسته اول و دوم در تمام رشته ها برای مدت 10 روز همراه شد و بعد از آن تصمیم گیری برای برگزاری بدون تماشاگر لیگ برتر فوتبال و البته لغو کامل لیگ باشگاهی والیبال.

روند شیوع و تهدید ویروس کرونا در ایران اما بُعدِ بین المللی ورزش را هم تحت تأثیر قرار داده تا آنجا که برای حضور ورزشکاران ایران برای میادین مختلف شرط و شروط گذاشته شده است.

میادین کسب سهمیه المپیک تحت تأثیر کرونا طی روزها و هفته های آینده مسابقات آسیایی و جهانی در رشته های مختلف و به میزبانی کشورهای مختلف برگزار می شود.

تا همین امروز اما برگزاری سرِ وقت برخی از این رویدادها منتفی شده یا اینکه تصمیم به تغییر محل برگزاری آن گرفته شده است.

البته در برخی موارد هم ایران در راستای پیشگیری از ابتلاء به کرونا، از اعزام تیم به مسابقه امتناع کرده است مانند تصمیمی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرطی که IOC برای حضور ورزشکاران ایرانی در مسابقات انتخابی المپیک گذاشت

شرطی که IOC برای حضور ورزشکاران ایرانی در مسابقات انتخابی المپیک گذاشت