مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 05:062020-02-25اجتماعي

تعطیلی مدارس و دانشگاه های هرمزگان تا پایان تعطیلات نوروز تکذیب شد


سخنگوی استانداری هرمزگان شامگاه دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: تصمیم گیری در خصوص تعطیلات بلند مدت، تنها از طریق شورای مربوطه در استانداری و دستگاه های متولی در سطح کشور و استانی انجام می شود و با شایعه پراکنان از طریق پلیس فتا در این موضوع برخورد قانونی خواهد شد.

فاطمه رکن الدینی بیان داشت: در حال حاضر بنا به درخواست و پیشنهاد مدیران دانشگاه ها و مدیرکل آموزش و پرورش و طبق موافقت استانداری هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا، مدارس و دانشگاه های استان تا پایان هفته جاری تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: خبر منتشر شده به نقل از استاندار هرمزگان در فضای مجازی در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان هرمزگان تا پایان تعطیلات نوروز، واقعیت ندارد و تکذیب می شود.

سخنگوی استانداری هرمزگان تاکید کرد: از مردم شریف استان می خواهیم تا اخبار موثق را تنها از طریق رسانه ها و خبرگزاری های رسمی، صداوسیما و سایت و کانال رسمی استانداری پیگیری کنند و به شایعه ها توجهی نداشته باشند.

طبق آمارهای اعلام شده در حال حاضر 10 استان کشور درگیر شیوع ویروس کرونا هستند و تا به این لحظه 61 نفر مبتلا شدند که از این شمار 13 نفر فوت و سه نفر بهبود یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدارس و دانشگاه های هرمزگان تا پایان تعطیلات نوروز تکذیب شد

تعطیلی مدارس و دانشگاه های هرمزگان تا پایان تعطیلات نوروز تکذیب شد