مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 04:452020-02-25اقتصادي

برخورد قاطع با فروشندگان دوره گرد آبزیان در استان یزد


رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد اعلام کرد: با خودروهای دوره گردی که بدون مجوز و با شرایط غیر بهداشتی اقدام به فروش ماهی و فرآورده های خام دامی در این استان می کنند، - ایسنا/یزد رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد اعلام کرد: با خودروهای دوره گردی که بدون مجوز و با شرایط غیر بهداشتی اقدام به فروش ماهی و فرآورده های خام دامی در این استان می کنند، برخورد قاطع می شود.

سید مهدی موسوی پور گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز، اکیپ های گشت نظارت بر بهداشت عمومی این اداره، با حضور فعال در سطح شهر به شناسایی و برخورد با خاطیان از قوانین دامپزشکی از جمله خودروهای دوره گردی که اقدام به فروش ماهی و فرآورده های خام دامی در سطح شهر می کنند، می پردازند.

وی اظهار کرد: فرآورده های خام دامی نیازمند حمل و جا به جایی با خودروهای دارای مجوز حمل قرنطینه ای بهداشتی است و با خودروهای دوره گردی که بدون مجوز و با شرایط غیر بهداشتی اقدام به فروش ماهی و فرآورده های خام دامی در این استان می کنند، برخورد می شود.

موسوی پور افزود: با توجه به آن که این گونه خودروها، فاقد مجوز حمل قرنطینه ای بهداشتی و فاقد شرایط مناسب حمل و انجماد هستند، احتمال فساد در آن ها بالا و زمینه ساز شیوع بیماری در جامعه و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با فروشندگان دوره گرد آبزیان در استان یزد

برخورد قاطع با فروشندگان دوره گرد آبزیان در استان یزد