مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 21:052020-02-24فناوري

بخشداری های استان سمنان به فیبر نوری تجهیز شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حشمت الله عسگری شامگاه دوشنبه در نشست کارگروه توسعه مدیریت استانداری سمنان به میزبانی سالن جلسات استانداری ضمن بیان اینکه ارتقای ظرفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سمنان پیگیری می شود، ابراز کرد: عسگری اضافه کرد: تجهیز بخشداری ها و دیگر دستگاه های اجرایی استان به فیبرنوری در دستور کار قرار می گیرد چرا که می تواند به ارتقای راندمان کاری منجر شود.

وی افزود: ارتقای ظرفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سمنان برای خدمات رسانی مطلوب تر به اقشار مردم و اجرای دولت الکترونیک پیگیری می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه در اهمیت آی تی و ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور غفلت شده که باید با رفع مشکلات زیرساختی برای توسعه این بخش اقدام شود، ابراز داشت: برای سال 99 طرحی برای ارتقای ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین شود تا نقشه راه در این بخش برای توسعه آی تی در استان داشته باشیم.

عسگری با بیان اینکه برخی افراد حقیقی و حقوقی در سطح کشور هم چندان به آی تی و فناوری اطلاعات رغبتی ندارند که این رویه نیازمند اصلاح است، گفت: ورود فناوری، پذیرش و نفوذ ارتباطات و فناوری اطلاعات در تمامی بخش های اداری کشور اجتناب ناپذیر است، لذا به روز رسانی اطلاعات سایت های دستگاه های اجرایی، فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشداری های استان سمنان به فیبر نوری تجهیز شوند

بخشداری های استان سمنان به فیبر نوری تجهیز شوند