مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 20:402020-02-24بين الملل

ربات های 5G شیوع کرونا را کنترل می کنند


پزشکان بیمارستانی در شرق استان ژجیانگ چین با استفاده از ربات 5G، سونوگرافی را برای یک بیمار در 700 کیلومتری ووهان، مرکز استان هوبی که منشأ ویروس کرونا بود انجام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شینهوا، پزشکان بیمارستانی در شرق استان چجیانگ چین با استفاده از ربات 5G، سونوگرافی را برای یک بیمار در 700 کیلومتری ووهان که مشکوک به ویروس کرونا بود، انجام دادند.

ربات های نسل پنجم مجهز به LED (اسکن لیزر مادون قرمز) ، رادار موج میلی متر، رادار اولتراسوند، چندین دوربین با کیفیت بالا و ماژول های 5G هستند و از قابلیت تعامل داده های قوی تر و واکنش سریع تر به اطلاعات برخوردارند.

این نخستین باری نبود که از فناوری سونوگرافی از راه دور 5G برای معالجه بیماران مبتلا به ویروس کرونا در چین استفاده شده است.

 ربات 5G برای نخستین بار دوم ماه فوریه (حدود 22 روز پیش) در یکی از شهرهای کوچک چجیانگ استفاده شد تا شرایط یک بیمار مشکوک به کرونا مورد بررسی قرار بگیرد.

آزمایشگاه نوآوری پزشکی 5G هوشمند که به طور مشترک توسط بیمارستان مردمی استان چجیانگ ، غول ارتباطی China Telecom و شرکت هواوای تأسیس شده، پشتیبانی فنی برای این فناوری نوین را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربات های 5G شیوع کرونا را کنترل می کنند

ربات های 5G شیوع کرونا را کنترل می کنند