مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 20:052020-02-24اجتماعي

شریف آباد- ایوانکی پرترددترین محور استان/ سهم 29درصدی کامیون ها از ترددهای سمنان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ثبت 9 میلیون و 553 هزارتردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان طی بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: - ایسنا/سمنان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ثبت 9 میلیون و 553 هزارتردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان طی بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت:محور شریف آباد- ایوانکی پرترددترین محور استان در بهمن ماه بوده است.

احسان منصورکیایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 22 دوربین نظارت تصویری ، 56 دستگاه تردد شمار برخط و 59 سامانه ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان تحت نظارت این اداره کل فعال است اظهار کرد :سیستم های ITS موجود در محورهای مواصلاتی استان تمامی اطلاعات مربوط به تردد، سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان را به ثبت می رسانند.

.

وی ادامه داد: بر اساس داده های استخراج شده از 56 سامانه تردد شمار برخط در محورهای مواصلاتی استان سمنان، آمار کل تردد ثبت شده در بهمن ماه سال جاری افزون بر 9.

5 میلیون وسیله نقلیه بوده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: از مجموع کل تردد شمارش شده طی این ماه، 2 میلیون و 770 هزار تردد معادل 29 درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریف آباد- ایوانکی پرترددترین محور استان/ سهم 29درصدی کامیون ها از ترددهای سمنان

شریف آباد- ایوانکی پرترددترین محور استان/ سهم 29درصدی کامیون ها از ترددهای سمنان