مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 18:452020-02-24اقتصادي

وزارت بهداشت روند شیوع بیماری کرونا را کنترل شده می داند


وزیر کشور با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت بهداشت گفت: براساس آمار و ارقام و مسیر ترسیم شده از سوی بهداشت، روند شیوع این بیماری را کنترل شده و مدیریت شده می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه چهل و هشتمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه این جلسه به بررسی شیوع بیماری کرونا در کشور و ابعاد اقتصادی آن اختصاص داشت، گفت: وظیفه دولت و دستگاههای اجرایی این است که در هر شرایطی از تامین، تولید و توزیع و قیمت کالاها اطمینان حاصل کنند و هیچ امری نباید موجب تداخل در این امور باشد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه در جلسه امروز دستگاههای متولی حضور داشته و در این حوزه گزارشهای خود را ارائه کردند، گفت: دستگاه های مسئول اطمینان دادند که در روند فعالیت واحدهای تولیدی و توزیعی اشکالی ایجاد نخواهد شد و در هر موقعیتی نیز نیاز به تولید جدید یا توزیع بیشتر باشد، آمادگی لازم را دارند.

وزیر کشور با اشاره به ابعاد شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: کنترل این موضوع با حضور، همراهی و تلاش مردم و همدلی با مسئولان مشکل نخواهد بود.

وی افزود: همه مسئولان در حوزه های مختلف به ویژه وزارت بهداشت به عنوان متولی اصلی موضوع، دستورالعملهای لازم را صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت روند شیوع بیماری کرونا را کنترل شده می داند

وزارت بهداشت روند شیوع بیماری کرونا را کنترل شده می داند